Naujienos

2013 - 08 - 23

VŽ: SBA plečia nuosavo prekės ženklo „Parra“ baldų parduotuvių skaičių Rusijos ir NVS šalių rinkose

Net ir turėdamas tokį patikimą parnerį kaip IKEA, koncernas SBA investuoja į savą prekės ženklą „Parra“, o per artimiausius pusantrų metų SBA nuosavo prekės ženklo parduotuvių skaičius turėtų išaugti beveik tris kartus, -2013-08-23 informuoja "Verslo žinios" straipsnyje "Koncernas SBA kuria savo IKEA".

[...] Ričardas Kiaurakis, „Parra“ korpusinių baldų kolekcijas kuriančios SBA bendrovės „Novo Mebel“ generalinis direktorius, skaičiuoja, kad šiuo metu Rusijoje veikia 42 „Parra“ salonai. O baldų su SBA prekės ženklu galima nusipirkti įvairiuose Rusijos miestuose nuo Murmansko ir Tiumenės iki Maskvos ir Sankt Peterburgo. NVS šalyse – Kazachstane, Kirgizijoje,  Azerbaidžiane, Ukrainoje ir Gruzijoje veikia dar 18 „Parra“ salonų. Iki 2014 m. planuojama turėti 100 pardavimo vietų Rusijoje ir 35 NVS šalyse.

Visi šie salonai, dirbantys franšizės pagrindais, prekiauja vien „Parra“ ženklu pažymėtais SBA grupės baldais.

„Salonų savininkai laikosi prekės ženklo tapatybės, įvaizdžio reikalavimų, pagal SBA reikalavimus kuria baldų ekspozicijas. Šiuos salonus reguliariai lanko ir sertifikuoja mūsų specialistai“, – aiškina p. Kiaurakis.

Pasak jo, įmonės, norinčios prekiauti „Parra“ baldais, turi puikiai išmanyti baldų rinką regione ir turėti bent dvejų metų patirtį baldų pardavimo sektoriuje. Taip pat pirmenybė teikiama galintiems pasiūlyti klientams papildomų paslaugų, tokių kaip pristatymas, surinkimas, baldų pritvirtinimas. [...]

Pasak p. Kiaurakio, „Parra“ prekės ženklo sėkmę Rusijoje lemia tai, jog klientams siūlomi ne pavieniai baldai, o visa būsto koncepcija. Be to, lietuviškų baldų kaina mažesnė nei itališkų. [...]